18 Ekim 2009 Pazar

Yabancı Erotik İsterik Filmini Online İzle Bedava Yabancı Erotik İsterik Filmini İzle İndirmeden Yabancı Erotik İsterik Filmini İzle Tıkla İzle















Tür Erotik

Konusu : Arkadaşlar ben şahsen izlemiştim daha ünce size kısaca yazayım sexse doyumsuz bir kadının yaşadıklarnın anlatıyor evli 2 cocuklu bu kadın kocası onu doyuramıyor yani kocası yeersiz geliyor kadında dayanamıyor sexsi dısarda arıyor vede buluyor vede aylesni bozmadan bu işi yrükmesi lazım ama olmuyor bir yerde patlak veriyorr ama arkadaşlar konuşu desen işte bu kadın gereçkten doyumsuz ayrılacam diyor içinden gizali aşkının tekecem diyor eteşi başına vurunda koşa koşa onun yanına gdiyor demeki büyle bir kız bzi bulmadı gti yaff ben bulamadım siz bulun nese çok konuştum izlemye devam filmin sonunda yorum yazmayı untmayın tşkler


@ Yahoo! Video


@ Yahoo! Video



0 yorum: